Hey ho, let's go! - Reisverslag uit Broekland, Nederland van Ceciel Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Hey ho, let's go! - Reisverslag uit Broekland, Nederland van Ceciel Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Hey ho, let's go!

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

24 Juni 2015 | Nederland, Broekland

Lieve allemaal,

Het is zover… Ik ga weer op reis! Na mijn vorige reis zei Rutger dat ik nooit meer een maand weg mocht zonder hem. Prima, dan moet je de volgende keer gewoon mee (sorry Daniëlle)! ;) Zie hier het resultaat! We gaan een maand met de camper door Oost-Canada reizen. Juist ja, een camper… Dit keer geen openbaar vervoer, geen piep-show in de bus, geen overtocht op een gammele boot, maar verhalen over avonturen in de camper. Vorig jaar hebben we alles al geboekt. Tijd genoeg om alles te regelen toch? En dan moet er toch nog heel veel op het laatste moment gebeuren. ;)

Vanavond hebben we nog even gezellig koffie gedronken met papa, mama, Daniëlle, Elly en Monique. Dit keer zijn ze geen uitzwaaicomité op Schiphol. :( We gaan zelf met de auto en Paul (en Monique?) zullen ons op Schiphol opwachten. Toch nog een klein uitzwaaicomité dus!  Leuk.

Allereerst vliegen we van Amsterdam naar Londen. Vanaf daar vliegen we door naar Halifax (Nova Scotia). Als het goed is, want onze vlucht was onvindbaar bij de online check-in. Waar we dachten dat we met Air Canada zouden vliegen, kregen we ineens een berichtje dat we met Swiss Air zouden vliegen, om een paar uur later weer te zien dat het gewoon Air Canada is… We’ll see. In Halifax blijven we 1 nacht. Vrijdag halen we de camper op en dan kan onze roadtrip beginnen.

Ik heb er echt ontzettend veel zin in (en Rutger gelukkig ook)! Ik ga nog snel even de laatste dingen pakken en dan duik ik mijn bed in. Onze wekker gaat morgen om 4:30 uur. Dat wordt een korte nacht, maar dat geeft niks want zodra de wekker gaat sta ik direct met de voeten naast ons bed en kan de reis beginnen! Joehoe joehoe!

Keep calm and Hey Ho, Let’s Go!

Tot in Canada!

Liefs Ceciel

  • 24 Juni 2015 - 23:00

    Danielle:

    1e

  • 24 Juni 2015 - 23:02

    Danielle:

    Tranen met tuiten gehuild omdat ik ben ingeruild voor een ouder mannelijk model.... :-(
    Maar ik wens je toch een heeeeeeeele mooie tijd en geniet er samen van!
    Xx

  • 24 Juni 2015 - 23:03

    Tim:

    Hoihoi,

    Veel plezier met zijn tweeën.
    geniet er van.

    Groetjes

  • 24 Juni 2015 - 23:14

    Paulien :

    He Ceciel en Rutger,

    Super gaaf!! Heel veel plezier samen. Ga en geniet

  • 24 Juni 2015 - 23:16

    Monique Folgers:

    Helaas zit ik nu niet in het uitzwaai comité maar bij deze wens ik jullie een hele mooie reis toe, ben nu al benieuwd naar jullie foto's en verhalen. veel liefs en groetjes M

  • 24 Juni 2015 - 23:17

    Paulien:

    Oké.. Bij mij dus ook maar een half bericht!! (Zucht, je kent het wel geloof ik).
    In ieder geval, kort samengevat iets over jou missen en mijn conditie!! Haha.

    Kijk nu al uit naar jullie camper-verhalen! Enjoy the roadtrip!

    Liefs xx

  • 24 Juni 2015 - 23:39

    Eline:

    Heel veel plezier! Geniet!

  • 24 Juni 2015 - 23:49

    Agnes :

    Hoi Ceciel en Rutger
    heel veel plezier en geniet er samen van ik wacht met spanning op de mooie verhalen en foto's .
    Niet verwacht maar toch nog eerder dan je tante Monique gereageerd

  • 24 Juni 2015 - 23:51

    Monique:

    Hey Rutger en Ceciel,

    Heel veel plezier saampies
    Kuzz

  • 25 Juni 2015 - 07:04

    Alette:

    Een goede reis vandaag en heeel veel plezier samen!!

  • 26 Juni 2015 - 02:11

    Fien:

    Hey ho
    En al gereden in de breoemde Camper!

  • 26 Juni 2015 - 18:03

    Elly:

    Hallo vakantie gangers,

    En de vakantie goed begonnen, voor een leuk reis verhaal?
    Zie in elk geval net als velen naar jullie belevenissen uit.
    Inmiddels voor mij een derde poging om een reactie naar jullie te sturen (ja dat krijg je met wat nieuws)

  • 27 Juni 2015 - 14:17

    Astrid:

    Uiteindelijk met een vlucht goed aangekomen? En een mooie camper meegekregen? Veilige kilometers gewenst.
    Rutger, pas maar op. Dat reisvirus kan besmettelijk zijn!

  • 28 Juni 2015 - 21:48

    Sanne:

    Ha lieve cecielgrk en rutger!

    Heel veel plezier! Lekker genieten van deze bijzondere reis!

    Xx sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ceciel

8 Juli a.s. vlieg ik samen met Daniëlle naar Buenos Aires. Nadat we deze stad bekeken hebben. vliegen we door naar de Iguazu Falls en reizen we via Salta naar de grens met Bolivia. Daar zullen we een meerdaagse tour maken op de zoutvlaktes van Uyuni, gaan we mountainbiken in La Paz en zullen we het Titicacameer gaan bewonderen. We sluiten onze reis af in Lima, maar pas nadat we een 4daagse wandeltocht naar de Machu Picchu gemaakt hebben.

Actief sinds 11 Maart 2009
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 38426

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 15 Oktober 2018

Canada 2018

21 Oktober 2016 - 18 November 2016

Ecuador en de Galapagos Eilanden

24 Juni 2015 - 25 Juli 2015

Canada

24 Juni 2015 - 25 Juli 2015

Canada

08 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Zuid Amerika

29 April 2010 - 04 Mei 2010

Ravensbrück

25 Juni 2009 - 05 Augustus 2009

China, Vietnam en Cambodja

13 Mei 2009 - 20 Juni 2009

USA

Landen bezocht: