Wij gaaaaaan naar Ecuador... - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Ceciel Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Wij gaaaaaan naar Ecuador... - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Ceciel Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Wij gaaaaaan naar Ecuador...

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

20 Oktober 2016 | Nederland, Wijhe

Lieve allemaal!

Wij gaaaaaan naar Ecuador,
Wij gaaaaaan naar Ecuador….

Wij gaaaaaan naar Ecuador,
Wij gaaaaaan naar Ecuador….

En zo ging ons spraakbericht nog even door op Whats app. Het filmpje dat Rutger stiekem van ons maakte en vervolgens met de familie deelde (Rutger bedankt!) was een fantastische, maar enigszins genante aanvulling op ons prachtige duet.

Enkele maanden later is het bijna zover! Sis & Cis gaan weer op pad! Over de bestemming waren we het een jaar geleden al eens, dus nu was het een kwestie van vrij vragen op het werk, ticket boeken en gaan. We weten globaal welke route we willen volgen, wat we gaan doen en wat we willen zien. Het enige dat nu echt vast ligt zijn de eerste 2 overnachtingen in Quito. Verder zien we het wel…

Morgen vliegen we om 10:00 uur naar Quito de hoofdstad van Ecuador. Daar zullen we een paar dagen blijven om vervolgens naar Otavalo te gaan waar we een grote markt gaan bezoeken en een prachtige wandeling om een vulkaan willen maken. Daarna willen we een aantal dagen de jungle in waar we overdag lek geprikt zullen worden door muggen die knokkelkoorts kunnen veroorzaken en ’s nachts lastig gevallen zullen worden door de malaria mug. Hoe je het ook wendt of keert… het wordt hoe dan ook een ervaring die ons zal bijblijven! Na de jungle willen nog gaan schommelen en staat er een treinreis op het programma. We sluiten onze 4 weken af met een cruise door de Galapagoseilanden waar veel unieke dieren en planten voor komen. Donderdag 17 november zullen we vanaf Guayaquil (de grootste stad van Ecuador) weer terugvliegen om op 18 november op Schiphol te landen.

Een mooi gedichtje (beter goed gejat (en een beetje aangepast ;)) dan slecht bedacht).
Soms wil ik gaan
Heel ver weg van hier
Over heel de wereld reizen
Als een echte avonturier
Samen op reis
Naar ver hier vandaan
Waar we samen kunnen kletsen
Zonder dat ze ons verstaan
Samen op vakantie
Per vliegtuig, auto, bus
Fiets, trein of benenwagen,
Naar de allermooiste plekjes
Onze allerfijnste dagen
Samen op reis
Bestemming onbekend
Waar naartoe maakt me niet uit
We gaan naar een andere cultuur dan we zijn gewend

Tot over een paar dagen vanuit Ecuador!

Liefs Ceciel

• 20 Oktober 2016 - 22:59

Fien:

Mooi gedicht
    Goede reis
    en slaap lekker!!!

• 20 Oktober 2016 - 23:01

Paulien:

Ja!! Super leuk en mega jaloers! Dat schommelen lijkt me fantastisch!!
    Borreltje vanavond was gezellig. Geniet van Tony ;)

Have fun! Xx

• 21 Oktober 2016 - 00:29

Daniëlle:

Ik zou bijna zeggen: JALOERRRRS!
    Maar wacht... ik ga gewoon met je mee! :-)
    Zie jullie later thuisblijvers, hahaha (evil laugh)
    Xxx

• 21 Oktober 2016 - 05:53

Agnes :

Hallo Ceciel en Daniëlle
    De laatste voorbereidingen zijn bezig. Over acht minuten in de auto is de planning

• 21 Oktober 2016 - 06:23

Edwin:

Enjoy!!!

• 21 Oktober 2016 - 07:24

Erna:

We genieten weer graag met jullie mee.
    Goede reis en een indrukwekkende avontuur gewenst.!

• 21 Oktober 2016 - 09:58

Tim:

Goede reis en veel plezier samen

• 22 Oktober 2016 - 19:07

Elly:

Hallo Sis en Cis,

Inmiddels al een goede heen reis achter de rug, en een goed begin is het halve werk, dus wat wil je nog meer.
    Ik wens jullie samen een hele mooie tijd met onvergetelijke ervaringen in Ecuador.
    Zie er naar uit om jullie belevenissen te lezen.

Groet Elly

Ceciel

8 Juli a.s. vlieg ik samen met Daniëlle naar Buenos Aires. Nadat we deze stad bekeken hebben. vliegen we door naar de Iguazu Falls en reizen we via Salta naar de grens met Bolivia. Daar zullen we een meerdaagse tour maken op de zoutvlaktes van Uyuni, gaan we mountainbiken in La Paz en zullen we het Titicacameer gaan bewonderen. We sluiten onze reis af in Lima, maar pas nadat we een 4daagse wandeltocht naar de Machu Picchu gemaakt hebben.

Actief sinds 11 Maart 2009