Plannen te over! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Ceciel Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Plannen te over! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Ceciel Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Plannen te over!

Door: Ceciel

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

14 Maart 2009 | Nederland, Wijhe

Hoi allemaal!

Het is weer zover… ik ga op reis! De meeste mensen weten het al, maar voor degene die ik nog niet gemaild/gebeld/gesproken heb, bij deze. ;)

12 mei vlieg ik samen met Christa (een vriendin van Daniëlle) naar New York. We zitten niet op dezelfde vlucht, maar komen 45 minuten na elkaar aan, dus dat is prima! De eerste paar dagen zullen we met z’n tweeën New York in gaan of we gaan direct naar de universiteit van Daniëlle, dat hangt er nog om. We gaan in ieder geval WEL naar de universiteit, toch even kijken waar mijn “kleine” zusje het afgelopen half jaar heeft gestudeerd, ben wel benieuwd! Het weekend zullen we sowieso in New York City verblijven! :D

Zondag 17 mei brengen we Christa weer naar het vliegveld en maandag de 18e zullen Daniëlle en ik doorvliegen naar Las Vegas! Daar zullen we een paar dagen de stad doorstruinen om vervolgens een auto te huren. In 3-4 weken tijd willen we naar de Grand Canyon, Meteor Crater, Lake Powel, Arches NP, Bryce Canyon, Las Vegas, Death Valley, Yosemite NP, San Fransisco, via de kust naar Los Angeles, San Diego en terug naar Las Vegas. 15 juni vliegen we vanaf Las Vegas terug naar New York om daar nog een laatste paar dagen door te brengen. 20 juni komen we in Nederland aan, Daniëlle om 6:15, ik om 15:15… ja, lekkere planning ;) Haha! We vliegen 2 uur achter elkaar, dus we kunnen in ieder geval even samen wachten in New York… en misschien zijn we elkaar na zoooveel weken 24-7 bij elkaar te zijn geweest wel dikke dikke zat en zijn we blij dat we niet samen vliegen! ;)

Nou, dat is trip nummer 1! :D Er komt nog meer ja, jullie zijn op de helft! ;) Aangezien ik in september weer ga studeren, ja jongens, ik ga toch het onderwijs in… vond ik het een beetje jammer om per mei ontslag te nemen en dan van eind juni-september thuis te zitten… Dus als grote held op sokken heb ik na lang wikken en wegen besloten in mijn eentje door te vliegen naar Beijing… Jups… alleen… ik heb er zin in, dat vooropgesteld, maar als ik af en toe even goed nadenk schijt ik ‘m ook wel 7 kleuren! Anyway, als ik niet ga weet ik dat ik spijt krijg, dat ik dan 1 juli denk “Hmm, was ik maar gegaan” :S Dus ik heb geboekt! Haha, een mooi motto: “Liever spijt van iets dat je wel gedaan hebt, dan spijt omdat ik het niet gedaan hebt”. Ik bedoel… als het niet bevalt kan ik altijd eerder naar huis, het ticket is toch al betaald. ;)

25 juni vlieg ik naar Beijing. Vanaf daar wil ik in ieder geval naar Vietnam en als ik tijd over heb wil ik naar Laos en/of Cambodja! Ergens eind juli neem ik vanaf Hanoi (Vietnam) de trein naar Beijing om 40 uur door het prachtige Vietnamese en Chinese landschap te toeren! Een lange zit, maar het schijnt een prachtige route te zijn, dus ik zal mijn tijd wel doorkomen (ik zal wel moeten ;))!

Dat zijn mijn plannen voor de komende maanden! “Even” wat anders, een hele verandering, wel erg leuk, maar van tijd tot tijd ook wel heel erg spannend! Ik ben momenteel dus druk bezig deze reizen voor te bereiden, visa aanvragen, inentingen halen, spullen kopen en natuurlijk alvast genieten van mijn plannen! ;) Oh ja, ondertussen werk ik natuurlijk ook nog gewoon! Haha!

Zo, dan zijn jullie weer op de hoogte! Ik heb jullie in mijn adressenbestand gezet. Als ik een nieuw bericht plaats krijgen jullie automatisch een mailtje… mocht je dit niet willen… mail me dan even, dan haal ik je er uit!

Tot horens!

x Ceciel

PS Mochten jullie het leuk vinden om een beetje een idee te krijgen welk stuk van de USA we gaan bekijken: http://www.wideview.it/travel/usasw93/Common/map.gif ongeveer dit rondje, maar dan net niet helemaal. ;)

  • 14 Maart 2009 - 14:13

    Jorn En Elles:

    Heee Ceciel!!

    Supergaaf, al die plannend :D! Spannend idd, maar een goed motto ;)! En ga je toch de pabo doen? Leuk!! Waar?

    Heel veel voorbereidingsplezier!

    Liefss Jorn en Elles

  • 14 Maart 2009 - 14:24

    Tim:

    Leuk dat ik je 1e bericht mag zetten

    echt leuk dat jij ook weer een dagboek bij houd

    waneer ga je eigenlijk weg?

  • 14 Maart 2009 - 14:27

    Danielle:

    :D!!!!!!
    Nog maar minder dan 2 maandjes en dan kom je mijn kant al op :D!! Leuk leuk leuk!!!
    Heb je er net zoveel zin in als mij? ;)

    Xxx

  • 14 Maart 2009 - 15:19

    Pascal:

    Leuke gedaan zo Ceciel! kunnen we je goed volgen. ik ben erg benieuwd.
    Groetjes, Pascal

  • 14 Maart 2009 - 21:18

    Susan:

    Leuk, leuk, en ook echt spannend hoor zo in je eentje! Ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben, geniet voor nu nog maar even lekker van de voorbereidingen!
    Liefs Susan

  • 15 Maart 2009 - 09:24

    Iris:

    Wat een ge-wel-dig motto!:D

    Iig al veel plezier in Amerika, en daarna in China en al die andere landen, haha.
    Ja en ook veel voorbereidingsplezier.

    Liefs Iris

  • 15 Maart 2009 - 10:02

    Isabel:

    Jeee, het gaat dus in ieder geval door! Ik ga je blog wel volgen hoor. Spannend.. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Eerst ook eens even kijken wat mijn afstudeermogelijkheden zijn..

    Xx

  • 15 Maart 2009 - 11:46

    Yvonne:

    Hey Ceciel!

    Nog twee maandjes dus. Spannend!!! ga gekluisterd zitten aan je blog en meegenieten van wat je beleefd.

    xXx

  • 10 April 2009 - 19:46

    Daniëlle Groot Koerkamp:

    Je vertrekt al over 32 dagen :D:D!! LEUK LEUK LEUK!! :D:D!!!!!

  • 15 April 2009 - 19:38

    Alida:

    toch jammer dat ik niet mee kan...

    gaaf zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ceciel

8 Juli a.s. vlieg ik samen met Daniëlle naar Buenos Aires. Nadat we deze stad bekeken hebben. vliegen we door naar de Iguazu Falls en reizen we via Salta naar de grens met Bolivia. Daar zullen we een meerdaagse tour maken op de zoutvlaktes van Uyuni, gaan we mountainbiken in La Paz en zullen we het Titicacameer gaan bewonderen. We sluiten onze reis af in Lima, maar pas nadat we een 4daagse wandeltocht naar de Machu Picchu gemaakt hebben.

Actief sinds 11 Maart 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 38486

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 15 Oktober 2018

Canada 2018

21 Oktober 2016 - 18 November 2016

Ecuador en de Galapagos Eilanden

24 Juni 2015 - 25 Juli 2015

Canada

24 Juni 2015 - 25 Juli 2015

Canada

08 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Zuid Amerika

29 April 2010 - 04 Mei 2010

Ravensbrück

25 Juni 2009 - 05 Augustus 2009

China, Vietnam en Cambodja

13 Mei 2009 - 20 Juni 2009

USA

Landen bezocht: